Monday, January 24, 2011

Bengkel Halaqah FPSK 2011

Bengkel Halaqah kali ke - 3 seperti biasa berlangsung di Masjid Al - Azim Pandan Indah..so, kepada staff yang free pada hari sabtu..dijemputlah hadir..sebenarnya memula aku memanglah penyegan sikit nak datang..maklumlah hari sabtu tulah hari yg paling bizi..mana nak kemas umah..basuh baju..lipat kain..pergi pasar..huahuahua..

Tapi sebab takmo mengecikkan ati orang yang dah menjemput..setiap tingkat aku G..setiapkali tu orang jemput..so aku datang lah juga..sambil2 leh la bergelak tawa sambil santai with my friends and anak2 they all..

Dengarnya tumbang 7 ekor kambing..ayamnya taktau la plak..sampai jer..tengok ayam dah duduk dalam kuali..makanan dia banyak juga..ok la..makan ramai2..memang bestlah..tapi aku tak makan..sebab sampai tu dah makan beehun..kenyang lagi..sup kambing & roti sekeping jer yg sempat aku sumbat..bagi student la makan..diaorang yg bersusah payah bt semua tu kan..kami ni datang nengok jer..

So...kita layan aje la pic ni..tak sempat nak snap kat tempat orang memasak pun...asyik bergilir2 ngan asma kejar Allesya & Adam..

Irdina Saffiyah - Anak Zalila

Mama Adam

Adam Ashraff

Maisarah - Anak Dr. Hairulhisham

Ni dia mama Allesya..penat wei..dua orang budak ni..lasak bebenor..

Aliff Irfan - Anak Amy Fazarizan

Allesya Nadia - Anak Mazrul Khusairi..hahaha

Nots Chumel : Upload jer gambar ni..malas nak edit..(",)

No comments:

Post a Comment