Tuesday, January 18, 2011

lonely

Very lonely la tonite..memanglah ada bunyi TV..dengar iman muda asyraff tengah dok cerita Align Centerpasal remaja lagi..tapi aku lebih suka layan laptop sambil golek2 ataih katil..Mr. Khusairi + Allesya Nadia sedang bergurau senda kat luar sana..

Hajat ati nak tido dah..dah siap set jam kul 6 pagi pun..tapi tetiba ada rasa nak menulis plak..ahaks!!kita layan dulu otak nak mencurah idea ye...

Kebelakangan ni selera makan aku terbatas..entah nape..perut ni asyik sebu jer..memanjang kenyang..dapat merasa nikmat lapar tu dalam setengah jam jer..tapi bila dah lapar tu..tak menyempat2 nak beli makanan..perut ni berbunyi sepanjang jalan plak....kadang2 jam dah kul 3 petang..air secawan jer yg masuk dalam perut...nasi sebutir pun belum jumpa..makan malam pun dah jarang..ikut dan jer..dapaat roti sekeping pun dah kenyang..

Harap2 aku tak la sakit ke apa ker ye..saja malas nak timbang sebab aku takut hasilnya mengerunkan....tunggu sebulan lagi baru nak timbang..

31 Januari hampir tiba..ahaks!!..ni lagi satu masalah..aku sedang menunggu jawapan dari JPA..kalau la ada rezeki..agak2 kemana lah diaorang campak aku ye..jangan ulu banat dah la..kalau bleh dapat line HP pun jadilah,..kalau ada line Tmnet lagi la syukur..ada 3G..wah!!itu dah kira seribu rahmat..tapi kalau tak dapat??alololo.ni yg makin selera makan aku merundum ni..ati ni kecut jer..

Emm...rasa2 nak tulis lagi..tapi tetiba idea hilang..stop dulu la..nanti kita sambung dalam edisi yg lain pulak..selamat malam...mau mimpi yang indah2 jer..harap2 termakbul...(:,)

No comments:

Post a Comment