Tuesday, January 25, 2011

Mood : Entah apa2

Aku pun taktao nape sejak 2menjak 3menjak ni..mood tak menentu..adakala happy..adakala sedey tak bertempat..adakala sensitif melampau..yang paling dasyat tetiba jer mood ni berubah jadi cemburu tahap cipan..benda yang kecik2 pun aku bleh hot temper..

adakala..tengok cter boleh boleh naik angin..padahal orang tu berlakon jer..sedey ni tak payah cter la..kalau aku tadah ngan baldi..dah bleh simpan pokok kari aku kat depan umah tu..tiap2 hari nak meraung..sikit2 meleleh airmata...uuu..dasyat betul rasanya..



Pas mengaji..ok..lega..senyum simpul jer..2 3 jam jap lagi siaplah ko..ada can nak melalak plak..orang bawa kete mcm lanun pun aku hon jer..dah tak bleh sabar langsung..kadang2 motor lalu tengah2 line putih tu tak bersalah pun aku anggap dia makan jalan aku..

Kalau orang selalu kata mood kelaut..aku ni dah bukan laut ker..tasik..sungai..air terjun semua ada..sampai laki aku kata..tak faham betul la mama ni..mesin basuh tu tak bleh spin pun membebel sampai setengah jam..anak nakal..lagilah aku jadi singa...padahal budak tu sikit jer nakalnya..aku rasa macam dia nakal sangat2 tu..


Payah nak fikir..sebab tu aku dah jarang updated blog..tak ada mood...nak berFB pun malaih..tengok jer laptop..jemu..busan..nak taip pun malas..haru btul la..


Minggu depan mau balik kampung 1 minggu..mau kasi jiwa happy2..mau meredah semak samun & menjadi orang kampung yang sejati ni..mau meranduk paya belakang umah cari ulam2an..biarlah mood ke barat ker..ke timur ker..aku masih macam ni juga..
simple person..hikhikhik

No comments:

Post a Comment