Thursday, January 6, 2011

I'm MC Today

Walaupun dah dapat surat kaler pink dari Klinik Idzham tapi aku masih berapa dipejabat...malas plak nak balik..rasa nak buat keje..bila pandang buku yang dekat 200 buah ni..semangat nak keje tu tetiba datang...rajin terlajak la plak kan..

Hari ni tetiba sakit mata..ni bukan jenis kategori yang berjangkit..ni sebab kena jangkitan kuman sebab semalam pakai contact lens terlebih limit..mana taknya, dari pagi sampai malam sebab semalam merewang merata tempat kan...pusing sesuku dari KL ni..saje G berfoya2 ngan Mr. Khusairi..

Pagi tadi bangun mata dah tak boleh buka..tengok cermin..alahai...dah bengkak & merah..pastu airmata pun meleleh jer.macam menangis plak...cuma sebelah jer..hihihi..

Jadinya ari ni tak boleh nak dressing lebih2 sebab kena pakai spek..aku bila pakai spek mata G keje..terasa rendah diri..dalam firasat ni macam ada orang kata muka macam nenek kebayan jer..uish!!..itu kata ati aku la..orang tak kata apa2 pun..kalau ada pun..ada aku kisah ker?? Aku suka pakai lens..confident lebih bila nak berjalan..hikhikhik...ada2 aje la aku ni..mata dah rabun tu masih tak sedar diri..

Breakfast dulu..tadi tepon member ingatkan nak G la makan tosei..dah namanya pun MC kan..tapi rupa2nya di acuti ari ni..nampak sangat yang semalam aku tak bergaul ngan sesape kan..hadap jer buku ni sampai kul 7pm..langsung tak tahu apa yang jadi ngan kekawan..

Apapun..harap mata ni cepat sembuh yer..nanti aku beli inner shine..hehehe..kasi mata aku lebih cantik dari diana danielle tu..kakaka...berangan aje la..tapi anugerah tuhan ni memang wajib dijaga..penuh kenikmatan bila dapat melihat...dunia ini kan indah...

Pinjam mata Angelina Jolie jap...mau jaga mata bagi jadi cun melecun sampai macam ni...huahuahua

No comments:

Post a Comment