Sunday, January 9, 2011

Artis Peberet Ku

Aku bukanlah buta kayu sangat sampai tak ambil tau langsung pasal artis2 malaysia ni..ada jugalah yang aku minat kan walaupun aku memang kurang minat industri muzik...kalau antarabangsa..dari dulu sampai kini aku tetap pilih vin diesel...abang body sasa tu..eemmm..kalau berlakon cter apapun..aku mesti tengok..tapi kalau artis malaysia..eeemmm..meh kita tengok siapa yang jadi pilihan aku..

Awal Ashaari..
Ahaks!!..macho kan..tak hensem pun tapi dia punya karisma tersendiri..suker cara dia yang aku rasa bleh buat ramai wanita2 jatuh cinta..tapi nampak gayanya Scha Al -Yahya dah chop dulu..i like tau..sokong sangat2..diaorang berdua memang padan..

Siti Nurhaliza..
Tak bagitau pun memang korang dah tau kan..aku rasa bukan aku jer yang suker..berjuta lagi yang kat luar sana suka dia..suara dia..wajah dia..personal dia..lemah lembut..kaya..cantik..serba serbi ok la..

Kadang2 aku geram juga pada sape2 yang suka kutuk dia..lantaklah dia nak kawin ngan lelaki tua ker..apa ker..sekurang2nya dia bahagia dengan cara hidup dia..dia kawin ngan orang tua pun.tengok dia boleh duduk kat mana..mahligai mewah tau..tengok dia pakai handbeg apa..LV tau..jam dia..jenama Chopard..mana main kedai emas Poh kong ni...Kete dia rege bukan 50 ribu..paling cikai pun 200 ribu keatas...korang ada ker???so jeles apesal..

Ramai yang tepuk tangan bila dia tak ada anak..itu urusan tuhan..bukan boleh petik jari..kuar jer..mengongs juga sape yang nak lawan takdir tuhan tu..dah tak ada rezeki..nak buat camner kan..

Nor Khiriah
Cukup seronok tengok lakonan dia..watak apapun..memang best bila dia yang pegang..tak tahan tengok cter kalau dia bawak watak kelakar..memang best la..sudahlah kuat melatah..sekali kuar slang raub dia tu..haru..

Elly Suriati
Aku anggap dia ni bleh mengalahkan Fauziah Nawi..cuba tengok betul2 cara dia berlakon..series hebat..tak ingat dah cter apa..tapi kisah dia masuk penjara tu..merengkot muntah betul2 tepi mangkuk tandas..realitinya memang begitu bagi drug addict tapi tak sangka dia boleh bawa watak sampai macam tu..aku sangat2 suka dia berlakon..dari mula2 dia kuar..sampai la sekarang ni..

Faizal Ismail
Yang ni tak payah cter la..ramai benor yang suka lawak dia..kalau pagi2 dengar Hot FM tu..mana ceria tanpa dia ngan Fafau kan..dia ni jenis selamba..lawak pun selamba..boleh dia kutuk diri sendiri...releks jer..bukanlah macho pun..hensem pun tak..tapi aura dia tu..dari orang tua sampai ke kanak2 akan gelak tak hengat bila dengar lawak dia..memang seronok tengok gelagat dia..chayok2..

No comments:

Post a Comment