Monday, January 3, 2011

Cabaran Bermula

Nampak memanglah dah keterlaluan kan sebab aku beli semua produk2 yang before ni tak pernah digunakan pun..publish kat sini bukan untuk menunjuk2 aku mampu beli ker..riak ada duit ker..oh no!!simpang malaikat 44 tau..yang sebenarnya nak share ngan kawan2 produk2 ni..kot la ada yang berkenan @ mungkin ada yang sudah guna..boleh la bagitau apa khasiatnya kan..berkesan ker??

Semua ini memang untuk diri sendiri pun..ada orang anggap ia untuk cantik..tapi bagi aku..ini untuk sihat..maklumlah..umo dah meningkat...huhuhu..tapi hati masih nak nampak muda kan...gatal aku kan..

So..lets go kita tengok sesama apa yang telah aku beli..

|
|
|
|
|
V

Rasa dia sangat la sedap..macam kopi susu..3 kotak (untuk sebulan) RM59.00 *pagi tadi test minum pukul 10.30 am..sekarang dah 2.30 pm..still kenyang..serius tak tipu..

Kebaikan dan khasiat
  • Membantu mengimbangi hormon
  • Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut
  • Mencantik,menghalus dan menggebukan kulit
  • Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung
  • Melambatkan proses penuaan
  • Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri
  • Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah
  • Mencerahkan kulit secara semulajadi
  • Memberikan tenaga
  • Membantu mengurangkan keguguran rambut
  • Melancarkan peredaran darah dalam badan
  • Mengimbangi berat badan
  • Meningkatkan daya penghadaman
  • Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot

SLIMMING & FIRMING GEL SOAP
di hasilkan bertujuan untuk membantu mengurangkan celluite di sekeliling pinggang dan punggung dan menghilangkan tanda-tanda rekahan supaya kelihatan warna yang seragam.

Yang ni aku beli RM6 jer..akak tu kata bleh buang selulit kat peha...mengaku la..pas bersalin..peha dah mengembang..so, kena kecik kan balik sebab banyak jeans yang tak berapa nak padan..nekad ni..


Syampu Gamat Healin
Memang memula nak beli sabun slimming tu jer..tapi akak kedai tu promote syampu ni plak..so..selamat tinggal rejoice..aku nak try syampu gamat ni plak..mana tau pas ni rambut aku sihat tak banyak tercabut..yang ni rege dia mahal sikit RM28.00 untuk 300ml..

Ini lah minyak yang macam kat iklan TV tu..beli bukan ada parut kat badan tau..tapi nak hilangkan setompok kecik jer parut kat tepi pipi ni..bekas demam campak dulu..harap2 jadi..dah macam2 aku cuba..ini cara yang terakhir..jangan tak jadi plak..sedih aku..

No comments:

Post a Comment