Saturday, January 1, 2011

Selamat Bersara


Aku akan aggap korang semua kenal lelaki ini...terutama yang sedang berkhidmat dengan Universiti Sains Islam Malaysia atau yg akan berkhidmat pun kena tau juga..dalam interview..kadang2 masuk tau soalan tanya pasal LPU...hah..inilah chairmannya..jangan buat2 tak kenal plak..

Kemana2 beliau pergi..memang senyum macam tu la memanjang..

Sebenarnya, dia akan bersara dari Felda pada 31hb/12/2010..so..tamatlah suda semua jasa dan pengorbanan beliau pada Felda...aku anak felda bangga per sebab kalau xda orang2 mcm ni..mau dah lama kitaorang ni tak merasa nak hidup sedikit senang dari dulu...banyak juga perubahan pada Felda sejak dari aku kecik..sampailah dah besar panjang ni kan..

Bukan itu saja, aku pun sedang berkhidmat dibawah pengurusan beliau...walaupun baru berapa kali jer aku jumpa..tapi thanks sebab memberi peluang kerja kepada anak2 muda sekarang..

So..aku nak bagitau..kepada sape2 yang nak tau kisah idup beliau..aku dah siap katalog buku kisah beliau..'Melakar Jejak' still available di Leberi Pandan...*tapi aku pun tak sempat nak baca lagi...

Buku dia sebesar laptop tau..

Bukan pasal dia teraju Felda jer tau..pasal dia dengan USIM pun banyak...termasuklah dia yang cipta lagu USIM Terus Maju...

Lagu ciptaan beliau

Apapun..selamat bersara..syabas diucapkan dan semoga panjang umur...

No comments:

Post a Comment