Wednesday, January 19, 2011

PO' SEN

Tak kisahlah korang nak sebut macamana nama entry tu..sebab aku pun tak berapa nak reti sebut..mungkin kena dengung sikit..ada 2 3 harkat ker..kikiki...janji ada sikit2 rupanya sudaaa...

Malam minggu yg lepas..Mr. Khusairi bermurah hati nak belanja makan kat Po' Sen Kajang..tempat dia memang sempoi..dulu aku pernah cter nak show this place kat entry ni --> klik sini..memang dah berpuluh2 kali aku pergi..muzik dia tetap KITARO..walaupun dalam utan belantara..*siap ada buah rambutan bergayut2 lagi tau..mempelam pun ada juga..betul2 terjurai atas kepala...tapi memang tak ada nyamuk sebab diaorang dah pasang ubat nyamuk banyak2..

Allesya dah tertido sebelum sempat order makanan lagi..

Memandangkan sebelum sampai sana lagi Allesya dah terlelap..kali ni kami pilih tempat makan ala2 bersila..kira buat macam kat umah sendiri la..baiknya owner restoren tu..siap bagi tilam lagi kat anak dara aku tu...pastu hujan renyai2 plak..fuh!!!nyaman..

Mastermind yang tukang sponsor

Disebabkan aku memang tak gemar betul ngan chicken chop..so..pilihan aku maintain beef steak..Papa + Lin amik chicken chop & my mum aku kasi yang spesel sikit..nasi goreng thai Po'sen..ada nasi..ayam goreng + udang ..

Ahaks!!ni la pilihan i..sedap tau

Mummy i nak makan nasi dan fresh oren..hihihi

Makan siap sila lagi..

Thanks ye yunk..love u la...lenkali leh la belanja lagi ye..taktau nape..kalau u belanja..semuanya sedap jer..kot2 la..kalau boh kayu dalam pinggan pun i leh makan sampai licin kot..kikiki..

Not chumels : gambar malas nak edit..belasah jer upload terus dalam ni..

No comments:

Post a Comment