Wednesday, January 5, 2011

Untuk Mu..

Awesome Myspace Layouts | Hi5 Layouts | Friendster Layouts | TotallyPimpedOut.net


Mr. Khusairi...please read and smile ye...

Memang nampak sedikit memalukan sebab publish kata2 chenta ini walaupun i tahu ramai yang baca...tapi tak kira..sekali sekala buat muka tak malu jap..i still nak bagitau u something...pada kekawan...off records ye..(",)

Pertama
Saya nak cter sebanyak mana saya sayang awak..

Ibarat macam laut ni la..sampai bila2 awak takkan tau banyak mana saya sayang awak..

Kedua
Tahu tak nape saya bukan tergolong dalam kategori yang romantik..sebab saya tak pandai nak bagitahu awak secara face to face...nak tahu nape???sebab saya akan menangis dulu sebelum sempat saya bagitahu saya sayang awak...

Airmata saya ni dengki bila mulut saya nak cakap...dia tetap nak join sama..sebab tu saya selalu senyap jer bila awak kata awak sayang saya...tapi saya nak awak tahu...saya memang sayang awak...

Ketiga
Awak selalu kata saya ego sebab susah nak minta maaf..tapi series..dalam ati saya selalu minta ampun tau..saya bukan taknak cakap terang2..tapi ati saya toing2 sikit...adakala..sengal2 ubi jap..tu yang saya senyap jer...tapi saya selalu cium tangan awak tanpa awak sedar tau...saya minta maaf sambil tengok awak tido..jahatkan saya...

Keempat
Saya cuma harap..kita dapat bina hidup baru...buka buku baru sempena tahun baru...anggap jer ini antara azam kita untuk tahun 2011 ye...bukan bermakna tahun yang lepas2 tak best..tapi saya nak yang lebih best dari yang sebelum2nya...saya akan cuba dan terus mencuba untuk seronok seperti hari2 yang selalunya bila bersama awak...membina hidup yang lebih baik dari segala2nya..

Kelima
Saya juga nak bagitahu awak
|
|
|
|
|
V
Awesome Myspace Layouts | Hi5 Layouts | Friendster Layouts | TotallyPimpedOut.net

Saya tak akan benarkan kalau ada anasir2 yang berkeliaran kat luar sana yang nak cuba ambik awak dari saya...saya boleh naik angin bila ada yang cuba2 nak puji awak "abang body sasa ker..body kental ker..apa2 ker...dengan niat dan maksud2 yang tersembunyi...saya ni memang la sedikit kuat cemburu..tapi saya akan tetap cuba bertahan selagi saya rasa boleh..

Cuma saya nak minta pada awak..ucapkan SAYANG tu pada saya jer setiap waktu dan ketika..
walaupun awak bukan maksudkan apa2..tapi hati saya tetap terluka kalau awak cuba2 nak cakap @ tulis pada orang lain...saya tak rela pun semua tu berlaku..sila beritahu saya jika saya ada kekurangan...saya akan cuba buat yang termampu...

Saya ni badan jer besar...tapi hati kecik tau..saya sudah lakukan yang terbaik seperti awak lakukan yang terbaik untuk saya...saya bukan tamak pun..tapi awak milik saya..
just only me k...

Saya sayang awak..bukan awak jer saya yang saya sayang..mak ayah..adik2 terutamanya Allesya Nadia..saya tahu selama ni ada kekurangan dalam kasihsayang saya tanpa saya sedar..tapi saya akan cuba baiki semuanya..

Saya buat pemgumuman secara terbuka ni sebab nak awak tahu bahawa saya memang sayang awak...saya senang melihat senyuman awak setiap hari..hati saya berbunga bila saya dapat lihat semua tu dalam hubungan kita...

p/s : sebagai balasan...please la arrange time for holiday together...harap2 PDRM tu bagi awak cuti ye..saya dah lama tak spent time dengan awak kuar dari KL ni...saya harap sesangat tau...(",) *ayat bodek...

No comments:

Post a Comment